Ηλεκτρονική συνταγογράφηση: Παραδοχή ΗΔΙΚΑ για την κατάρρευση του νέου συστήματος – Τι ανακοίνωσε

Η ηλεκτρονική συνταγογράφηση για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα κατέρρευσε, γεγονός που προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των γιατρών καθώς δεν μπορούσαν να συνταγογραφήσουν φάρμακα για τους ασθενείς τους.

Χθες ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης άφησε αιχμές προς το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τις δυσλειτουργίες του νέου συστήματος λέγοντας κατά την ομιλία του στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΣΦΕΕ, πώς δεν ευθύνεται για όλα το υπουργείο Υγείας.

Νωρίτερα ο αρμόδιος υπουργός είχε ρίξει την ευθύνη στους γιατρούς λέγοντας πώς δεν γνώριζαν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να μπουν στο νέο σύστημα και τους ρωτούσε εάν θα έπρεπε να σβήσει ο ίδιος τα cookies στους υπολογιστές τους.

Πάντως σε ανακοινώσεις τους τόσο ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών και όσο και Θεσσαλονίκης υποστήριζαν ότι η νέα πλατφόρμα, δεν λειτουργούσε και όποιοι γιατροί κατάφερναν να συνδεθούν, αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα. Μάλιστα ο ΙΣΑ απέστειλε και εξώδικο ζητώντας την οριστική επίλυση των προβλημάτων συνταγογράφησης που έχουν ανακύψει με τη νέα πλατφόρμα.

Μετά από όλα αυτά η ΗΔΙΚΑ εξέδωσε ανακοίνωση σήμερα στην οποία μεταξύ άλλων αφού παραδέχεται τις δυσλειτουργίες του νέου συστήματος αναφέρει ότι εργάζεται εντατικά για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Ηλεκτρονική συνταγογράφηση: Πότε θα επιλυθούν τα προβλήματα

Ειδικότερα η ΗΔΙΚΑ σημειώνει ότι:

Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έθεσε χθες Δευτέρα 20/1/2025 σε λειτουργία, το νέο, αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, αφού είχε προηγηθεί δίμηνη περίοδος λειτουργίας τόσο του παλιού και του νέου συστήματος, μαζί με σχετικές ενημερώσεις και συναντήσεις με τους ιατρικούς Συλλόγους της χώρας.

Δυστυχώς από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του, το νέο σύστημα παρουσίασε καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να εξυπηρετήσει το σύνολο των συνταγών.

Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. καθώς και οι ανάδοχοι ΟΤΕ Α.Ε και  Byte Computer Α.Β.Ε.Ε. βρίσκονται σε απόλυτη συνεργασία για την αποκατάσταση του προβλήματος.

Αναγνωρίζουμε την ταλαιπωρία και επισημαίνουμε ότι οφείλεται σε τεχνικά ζητήματα που μέχρι χθες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν, καθώς η δοκιμαστική περίοδος κύλησε ομαλά.

Εργαζόμαστε ώστε τα προβλήματα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν και το σύστημα συνταγογράφησης να λειτουργεί και πάλι κανονικά εντός των επόμενων ωρών.

Πηγή: healthreport.gr

Σχετικές Ανακοινώσεις

Πρόσφατες Ανακοινώσεις